loading...
Sık Kullanılanlara Ekle  Giriş Sayfası Yap  iletişim  Msn Ekle
Sitemizi Facebook'ta Paylaşmak için Tıkla!




canlı tv televizyonlar izle kesintisiz bedava seyret


canlı tv televizyonlar izle kesintisiz bedava seyret


fbmlkodarsiv.tr.gg Pagerank



istatistik    Bugün Tekil: 208
   Bugün Toplam: 396
   IP Adresin: 54.92.190.84

Html Kodları | Canlı Tv izle - Radyo Dinle | Static Html | Facebook Ayarları ve Bilgileri

Radyo Viva Kodu

Bu Sayfayı ;

RADYO VİVA CANLI YAYIN DİNLE 




WEB SİTENE EKLEMEK İÇİN





FACEBOOK SAYFAN İÇİN



MEDIA PLAYER OLARAK DİNLEMEK İÇİN





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Ebruabakay, 30.10.2014, 17:43 (UTC):
Sizleri hergün dinliyorum sizleri çok seviyorum oguz berkay fidandan beni ellerden saymayı çalarmısınız...

Yorumu gönderen: inci günbaş, 15.04.2013, 12:25 (UTC):
peteyim canım benim kalbi güzel kendi güzellim benim seni dinliyorum seninleyim hiç kaçırmıyorum.allah yolunu açık etsin rabbim seni korusun.

Yorumu gönderen: ibo, 27.12.2012, 21:01 (UTC):
slm abiy mesaj nurasıns adam akılı yavaş söle

Yorumu gönderen: batuhan, 15.07.2012, 22:17 (UTC):
sıradaki parçayı sevgilim herşeyim olan melike yavuza yolluyorum onu gerçekten çok seviyorum .

Yorumu gönderen: GiZeM, 09.07.2012, 09:09 (UTC):
EBRU GÜNEŞ & EFLATUN AZAR AZAR GÖZLERİNİ KAPAT ÇALSANIZ?

Yorumu gönderen: GiZeM, 09.07.2012, 08:51 (UTC):
MERHABALAR ANKARA DAN SELAMLAR ÖDEV YAPIP SİZİ DİNLİYORUM

Yorumu gönderen: sümeyye, 18.06.2012, 17:23 (UTC):
iyi yayınlar ben gebzeden sümeyye. istanbul daki sevdiğim herşeyim için saklımdasın ey yar şarkısını calarsanız sevinirim:) onu cok seviyorum. o gül yüzünü hiç asmasın söyler misiniz.inşallah herşey güzel olacak sevdiğim:) iyi yayınlar

Yorumu gönderen: mustafa, 24.05.2012, 10:28 (UTC):
birde kendi reklamınızı içine koymasaydınız süper olurdu aslında...

Yorumu gönderen: HÜLYA AKBAY, 11.04.2012, 19:24 (UTC):
slm bütün viva çalışanlara kolay gelsin rica etsem mustafa ceceliden es şarkısı biricik nasır abime gelsin şimdiden teşekkür ediyorum iyi yayınlar:)

Yorumu gönderen: esra akbay, 11.04.2012, 19:02 (UTC):
slm ben esra akbay yakup ekinden bi şarkı istiyorum doguş tekstilde çalışan 2 amcama gitsin istiyorum

Yorumu gönderen: Mert, 06.04.2012, 06:08 (UTC):
fettah can boş bardak çalarsanız sevinirim :)

Yorumu gönderen: kübra, 25.03.2012, 10:19 (UTC):
aslı kökçe defolu açarmısın

Yorumu gönderen: aybuke, 24.03.2012, 09:18 (UTC):
lütfen sarp apaktan efulim şarkısını çalarmısınız :)

Yorumu gönderen: aybuke, 10.03.2012, 18:13 (UTC):
SARP APAK EFULİM İSTİYORUM LÜTFEN AÇIN

Yorumu gönderen: aybuke, 10.03.2012, 08:30 (UTC):
asansör fobisi

Yorumu gönderen: aybuke, 10.03.2012, 08:09 (UTC):
süper şarkılar dinletiyorsunuz sabah sabah çok teşekkürler

Yorumu gönderen: idris, 25.02.2012, 14:59 (UTC):
merhaba abla ben idris seni çokkkkkkkkk seviyorun zakum dan anason çalarmısın iyi yayınlar ve iş arkadaşlarıma slm

Yorumu gönderen: özge erciyas, 18.02.2012, 19:48 (UTC):
merhabalar ben antalyadan özge sıradak,i parça tüm yozgatlılara gelsin .

Yorumu gönderen: gözde, 10.02.2012, 14:46 (UTC):
slm ben beykozdan gözde ferhat göçer'in unutmuş çoqtan parçasını istemiştm ama çalmadınız .kıymet bilmeyenlere gtsin

Yorumu gönderen: gözde, 10.02.2012, 12:18 (UTC):
bnm adım gözde bnm için ferhat göçer'in unutmuş çoqtan şarkısını çalarmısınız yalancı dünyanın yalancı insanlarına gitsin

Yorumu gönderen: mail , 10.02.2012, 09:03 (UTC):
slm ben ismail yk 9 mevsini çalar mısınızokula gidicem cabuk çalın nolur

Yorumu gönderen: murat, 05.02.2012, 13:04 (UTC):
slm duygu abla bana berdan mardini den aşığım aşık çalarmısın teşekkürederim

Yorumu gönderen: ipek , 26.01.2012, 16:15 (UTC):
varol ailesi için DEMET AKALIN EVLİ MUTLU ÇOCUKLU CALARMISIN duygu abla

Yorumu gönderen: akgül toklu, 15.12.2011, 18:07 (UTC):
cüneyt abi aşkım için ben ne yapıyım savaşıyorum ama olmayır sana affetmek yakışır aşkım celala gelsin birde götür beni gittiğin yereyi çalarmısın ben şarkıcı olacağım bana yardımcı ol ben 13 yaşındayım sizin gönlünüzden bana bir şarkı söyleyin..

Yorumu gönderen: akgül toklu, 11.12.2011, 19:05 (UTC):
cüneyt abi seni hiç kacırtmam benim için sana afetmek yakışır sevdiğim kişi icin soner arıcada benimle yan şarkısı gelsin biraz bana aşk tüyoları verirmisin..

Yorumu gönderen: tuğba, 06.12.2011, 12:13 (UTC):
merhaba ben tuğba vazgeçemediğim Emrah'ıma özgünden arkadaş şarkısını çalarsanız çok memnun olurum.. Emrah-Tuğba

Yorumu gönderen: merve sude, 02.10.2011, 10:36 (UTC):
meraba ben burda cnmdan çok sevdigim emreme şarkı istiyorum onu çokkk seviyorum

Yorumu gönderen: merve, 02.10.2011, 10:23 (UTC):
meraba ben sude merve sıradaki şarkıyı canımdan çok sevdigim kişiye emreme glsn seni çook seviyrm emre

Yorumu gönderen: Yiğit, 11.08.2011, 10:53 (UTC):
Sıradaki Şarkı Samsunda Okumakta Olan güzel gözlü iremime GeLSiN .

Yorumu gönderen: Gözde, 09.06.2011, 11:16 (UTC):
Benim adım gözde benim için hareketli bir parça çalar mısınız

Yorumu gönderen: çağla, 20.04.2011, 10:16 (UTC):
çok güzel tebrikler...

Yorumu gönderen::19.11.2010, 19:53 (UTC)
fbmlkodarsiv
fbmlkodarsiv
Kapalı

Sayfa güncellendi. Artık radyo viva yı canlı dinleyebilir ve web sitenize ekleyebilirsiniz.



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

Sitemizi Twitter'da Takip Edin


=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=